ITIL® 3 Intermediate Continual Service Improvement + certifikační zkouška

32 500  bez DPH

Continual service improvement je poslední fází životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zlepšovat. Zlepšovat jak výsledky práce IT oddělení, tzn. IT služby, tak i způsob poskytování těchto služeb, tzn. IT procesy. V rámci této fáze se pracuje s dvěma aspekty. Prvním je kvalita služeb nebo procesů a druhým je jejich cena. Výsledkem by pak mělo být zlepšování kvality a snižování nákladů.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

ITIL® Intermediate Continual Service Improvement kurz na této stránce je nabízen firmou ict-123.com, akreditovanou tréninkovou organizací (ATO) u AXELOS Limited. ITIL® je registrovaná ochranná známka AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Zrušit výběr
Katalogové číslo: - Kategorie: , Štítky: , , ,

Popis

Komu je kurz určen:
Kurz je určen všem, které zajímá, nebo jej ich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:
  • IT Manažer/Vedoucí týmu
  • Všichni manažeři a vlastníci procesů
  • CSI manažer
  • Manažer projektu
Co vás naučíme:
Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:
  • Porozuměli konceptu poskytování IT služeb
  • Porozuměli jednotlivým principům, záměrům a cílům Continual service improvement
  • Pochopili, jak proces v rámci Continual service improvement spolupracuje s ostatními procesy
  • Identifikovali dílčí aktivity, metody a nástroje použité v procesu Continual service improvement
  • Pochopili, jaké role a jaké odpovědnosti jsou potřeba pro vykonávání procesu Continual service improvement
  • Uměli měřit aktivity v rámci Continual service improvement
  • Uměli využít správné technologie pro vykonání procesu Continual service improvement
  • Pochopili, jaké klíčové výzvy, CSF a rizika jsou spojeny s implementací Continual service improvement
Předcházející kurzy:
  • ITIL® Foundation
Navazující kurzy:
  • ITIL® Intermediate in Service Strategy
  • ITIL® Intermediate in Service Design
  • ITIL® Intermediate in Service Transition
  • ITIL® Intermediate in Service Operation
  • ITIL® 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály:
Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.
Osnova kurzu:
  1. CSI principles
  2. CSI processes
  3. CSI activities, methods, and techniques
  4. Organizing for CSI
  5. Technology considerations
  6. Implementing CSI
  7. Challenges, Critical Success Factors (CSFs), and Risks
  8. Exam preparation
  9. Exam
Certifikační zkouška:
  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8 (Nejlepší odpověď získává 5 bodů, druhá nejlepší odpověď získává 3 body, třetí nejlepší odpověď získává 1 bod)
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70 %
  • Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály
ITIL® Intermediate Continual Service Improvement kurz na této stránce je nabízen firmou ict-123.com, akreditovanou tréninkovou organizací (ATO) u AXELOS Limited. ITIL® je registrovaná ochranná známka AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.

Další informace

Termíny

Na vyžádání

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “ITIL® 3 Intermediate Continual Service Improvement + certifikační zkouška”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

X