ITIL 3 Intermediate Service Design

26 900  bez DPH

Service design je druhá fáze životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL®. Úkolem této fáze je navrhnou všechny aspekty IT služby na základě požadavků obsažených v Service level package a dodaných předchozí fází Service strategy. Tady je nutné se podívat na vlastní službu, na způsob jejího poskytování, na připravenost organizace poskytovat službu, na potřebné technologie a na způsob měření poskytování této služby.
Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

V ceně školení není započtena certifikační zkouška v hodnotě 5.600 Kč bez DPH.

Accredited ITIL®3 Intermediate Service Design training is provided by ict-123.com, s.r.o., accredited by Peoplecert Examination Institute.

Zrušit výběr
Katalogové číslo: - Kategorie: , Štítky: , , ,

Popis

Komu je kurz určen

Kurz je určen všem, které zajímá, nebo je jejich pracovní náplní, provoz IT služeb. Jedná se především o:

  • Capacity Manažer
  • Availability Manažer
  • Service Level Manažer
  • Business Continuity Manažer
  • Service Portfolio Manažer
Co vás naučíme

Na konci tohoto školení získáte znalosti a dovednosti, abyste:

  • Rozuměli významu řízení služeb jako praktického konceptu.
  • Rozuměli významu principů, účelu a cílů návrhu IT služby.
  • Zjistili, jak všechny procesy v návrhu služeb komunikují s jinými procesy životního cyklu IT služby.
  • Rozpoznali dílčí aktivity, činnosti, metody a funkce používané v každém procesu návrhu služeb.
  • Naučili se role a odpovědnosti v rámci návrhu služeb a funkcí pro dosažení cílů návrhu služeb.
  • Rozpoznali, jak měřit návrh služeb.
  • Porozuměli technologickým a implementačním aspektům týkajícím se návrhu služeb.
  • Pochopili výzvy, kritické faktory úspěchu (CSF) a rizika související s návrhem služeb.
Předcházející kurzy
  • ITIL Foundation
Navazující kurzy
  • ITIL Intermediate in Service Strategy
  • ITIL Intermediate in Service Transition
  • ITIL Intermediate in Service Operation
  • ITIL Intermediate in Continual Service Improvement
  • ITIL 4 Managing Professional Transition (v případě 17 kreditů ITIL 3)
Studijní materiály

Každý účastník kurzu obdrží elektronickou příručku v anglickém jazyku a další doplňují materiály. Výuka probíhá v českém nebo anglickém jazyku.

Osnova kurzu
  • Service Design principles
  • Service Design processes
  • Service Design technology-related activities
  • Organizing for Service Design
  • Consideration of technology
  • Implementation and improvement of Service Design
  • Exam preparation
  • Exam
Certifikační zkouška
  • Otázky s výběrem ze 4 možných odpovědí
  • Celkový počet otázek je 8
  • Nejlepší odpověď získává 5 bodů
  • Druhá nejlepší odpověď získává 3 body
  • Třetí nejlepší odpověď získává 1 bod
  • Pro úspěšné složení zkoušky je potřeba získat 28 bodů ze 40 možných, tj. 70%
  • Trvání 90 minut (+23 min pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bez možnosti použít jakékoli materiály

ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Další informace

Termíny

26. 8. – 28. 8. 2019

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “ITIL 3 Intermediate Service Design”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

X