Kateřina Přibilová je vystudovaná psycholožka, která se vyprofilovala na skvělou trenérku soft skills, ale zabývá se i problematikou Customer Experience. Jejich kombinace ji dává hlubokou přidanou hodnotu v práci, kterou se snaží předávat dále. A jak sama říká: „Kombinace psychologie práce a chování mi dává holistický přístup k porozumění podnikání.“
Rozvojem zaměstnanců v oblasti low a middle managementu se zabývá už dlouhou dobu a pracovala na projektech například pro Škodu Auto, Yankee Candle, Unicredit nebo Valeo.
S Kateřinou se můžete potkat na školení Agile z pohledu psychologie osobnosti, Flow, výkon a spokojenost a Zvládání zátěžových situací (Stress management).
Popis školení:
Na úvod se sladíme v tom, co je a není agile. Dále si probereme jednotlivé prvky agile v souvislosti s tradiční firemní kulturou, nastavením pracovních procesů a vedením lidí. Speciálně se budeme věnovat tvorbě bezpečné firemního prostředí (kultury), předávání zpětných vazeb, podpoře kreativity a inovativnosti. Podíváme se na agile také z pohledu jednotlivých generací a typů osobnosti. Toto školení je určeno především pro vedoucí, jejichž firma plánuje nebo je již v procesu agilní transformace.
Osnova:
Toto školení může proběhnout i v online formě, pokud o ni bude zájem.
Školením Vás provede lektorka Kateřina Přibilová, která se dlouhodobě specializuje na problematiku CX a soft skills školení. Právě pochopení těchto dvou odvětví a především jejích průnik v kombinaci s psychologií práce a chování dává její práci hluboký smysl a schopnosti, které jinde nenajdete.