Skvělá zákaznická zkušenost – klíč k úspěchu

5 900 5 990  bez DPH

Jak se postavit k neustále měnícím se potřebám trhu? Není čas ztrácet čas. Proto jsme pro vás připravili workshop zákaznické zkušenosti, známé také jako CX (customer experience).

Zrušit výběr
Katalogové číslo: - Kategorie:

Popis

Přijďte se naučit, jak rozpoznat skutečné potřeby a motivy vašich zákazníků a zužitkovat je ve svůj prospěch – prodat se jim.

 

Naučíte se, jak identifikovat vašeho opravdového zákazníka a jak poznat jeho skutečné potřeby. Vyzkoušíte si tvorbu zákaznických person, hypotéz a scénářů. Zahrajete si na skutečného Customer Experience researchera. Dozvíte se také, kdy je vhodné použít kvantitativní a kdy naopak kvalitativní data pro porozumění trhu.

 

Workshop je určen pro ty, kteří chtějí optimalizovat leadgeneration, uvádějí na trh nový produkt/službu nebo se jim nedaří v zákaznických segmentech trefit do černého.

Mohlo by vás zajímat:

Další informace

Termín

15. 10. 2020, 07. 01. 2021 ( 9:00 – 17:00 hod )

Recenze

Zatím zde nejsou žádné recenze.

Buďte první, kdo ohodnotí “Skvělá zákaznická zkušenost – klíč k úspěchu”

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

X