19 900 Kč bez DPH
Přístupů, jak můžete navrhnout úspěšnou aplikaci, je mnoho. Základ je myslet na uživatele a jejich potřeby, tak jako my myslíme na vás – účastníky školení. Před školením zmapujeme vaše zkušenosti a
očekávání, a potom vyladíme obsah podle vašich individuálních potřeb. Probírané postupy a nástroje jsou připraveny pro online práci z domova.
Základ – co vás nemine – UX, metodiky a prototypování
Představíme pojem User Experience, role, činnosti a výstupy, které se za ním skrývají.
Poradíme, jak UX začlenit do velkého projektu. Ukážeme si jak vypadá ucelený proces od
nápadu po spuštění aplikace. Probereme podstatu dílčích metodik a přínos k celkovému
úspěchu. Poradíme, jaké nástroje lze použít, jak s nimi navrhnout koncept aplikace a vytvořit prototyp k testování. Postupně dojdeme k tomu, že každý projekt má svá specifika a podle nich je třeba vyladit metodiku návrhu, aby byla přiměřeně efektivní.
Osnova:
1. Design aplikace
Vyzkoušíme si nástroj na designování aplikací. Uvidíte, jak vypadá online kolaborativní
přístup v praxi a můžete jej obratem začít zavádět ve vaší firmě. Naučíme vás základy
ovládání nástroje i pokročilé techniky. Můžete pracovat na vlastním projektu nebo si
vyzkoušíte projekt v některé z našich šablon. Balík šablon k okamžitému použití pro vaše
aplikace od nás dostanete jako dárek.
2. Uživatelské testy
Poznat koncového uživatele a jeho chování je pro úspěšný návrh aplikace základ. Málokdy
navrhujete pro sebe, pro vašeho projektového manažera nebo pro ředitele. Skutečný
uživatel se chová úplně jinak a vy chcete vědět, jak si s vaší aplikací poradí. Řekneme si kdy a
proč testovat. Ukážeme si, jak připravit uživatelský test s minimálními náklady i jak vypadá
profesionální zpracování. Vyzkoušíme si to a detailní návod si odnesete s sebou.
3. Data
Designem, interakcemi a specifikací pro vývoj to zdaleka nekončí. U většiny digitálních
produktů běží proces kontinuální “konverzní” optimalizace. Od začátku musí být zřejmé,
jaké jsou cíle, jak se vyhodnocují a jak je lze dále rozpadnout, abychom poznali
problematická místa. Představíme si nástroje, které měří používání aplikací. Naučíme se
definovat své (UX) požadavky na měření a vyhodnocovat data z aplikací. Vyzkoušíte si
definovat měření ke své aplikaci a připravit dashboard s daty o chování uživatelů.
4. Organizace projektů
Uděláte si přehled v jednotlivých metodikách, jejich náročnosti a užitečnosti. Budete vědět,
které vybrat, kam je v životním cyklu aplikace zařadit a co očekávat od dodavatele (týmu)
jako výstup.
Délka školení: 2 dny